Jak kupować? FAQ

1. Jak znaleźć szukaną pozycję ?

  Nasz sklep podzielony jest na działy widoczne z lewej strony - Akcesoria i gadżety,
  ATV części, cylindry itp.
  Klikając w jeden z nich przeniesiesz się do działu z wybranymi produktami.




 Twoim oczom ukaże się lista produktów wraz ze zdjęciami.
 Możesz teraz sprawdzić cenę produktu 1), wpisać liczbę interesujących Cię sztuk 2)
 dodać towar bezpośrednio do koszyka 3), uzyskać więcej informacji o produkcie 4).



 
  Po wybraniu opcji numer 4) przeniesiesz się na stronę ze szczegółową specyfikacją o
  produkcie. Możesz na niej sprawdzić jakiej produkcji jest dany przedmiot 1), czy jest 
  na magazynie 2), powiadomić znajomego 3), dodać do koszyka 4), dodać opinię 5),
  powrócić do listy produktów w danej kategorii 6) bądź powrócić na stronę główną 7).





2. Jak skompletować zamówienie i wybrać sposób płatności?

 Po kliknięciu w przycisk DODAJ DO KOSZYKA ukaże się zawartość koszyka 1), cena 2),
 ilość 3) UWAGA-MOŻESZ ZMIENIĆ ILOŚĆ ALE PAMIĘTAJ O PRZELICZENIU 3), wartość 4), 
 przyciskiem usuń możesz pozbyć się produktu z koszyka 5).

 Teraz możesz wybrać interesującą Cię formę płatności - przelew 6) lub pobranie 7).
 Po wybraniu jednej z nich wybierz z pozostałych formę wysyłki 8).
 Jeśli chcesz dodać kolejny przedmiot do koszyka i kontynuować zakupy,
 kliknij w opcję 9).




Poniżej przykład sytuacji kiedy klient wybiera opcję PRZELEW.
  Zwróć uwagę na łączną kwotę do zapłaty 1).
  Aby udać się do kasy kliknij DALEJ 2).




  Następnie aby dokonać zakupu zostaniesz poproszony/a o założenie konta 1) bądź  
  dokonanie jednorazowego zakupu bez rejestracji 2).

  Po uzupełnieniu formularza kliknij KUPUJĘ 3).
  Twoje zamówienie zostało z tą chwilą złożone i przekazane do realizacji.





3. Zamówienie złożone, ile muszę czekać na towar?

  Jeśli wybrałeś/aś pobranie Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24h.
  Jeśli wybrałeś/aś przelew Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24h od  
  momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

  Przesyłki wysyłamy POCZTĄ POLSKĄ  - czas oczekiwania :
  PRIORYTET - 1 - 2 DNI
  EKONOMIK - 2- 4 DNI

  Masz pytania?

  Zadzwoń - od pon. do piątku od 9 - 17 .  500 703 500
  Napisz do nas - sklep@leris.pl

4. Inne.

  Możesz także skorzystać z wyszukiwarki - jednak polecamy szukać produktów  
  działami gdyż czasem nieco szwankuje. Najlepiej wpisywać jedno słowo zamiast  
  dwóch - np. honda zamiast np. brelok honda.








 




 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl